Cartegena, weer in Bogotá en verder naar Salento

25 juni 2017 - Salento, Colombia

De 13de gingen we naar Cartagena. Daar is een oude stad met een oude stadsmuur en als je daar op staat zie je de Caribische zee. Er is in Cartagena ook een wijk die op New York lijkt. Dat heet Bocagrande. We hebben een boottocht gemaakt naar eilandjes in de zee en naar een strand, daar heb ik gesnorkeld daar heb ik koraal gezien. We hebben ook een kasteel bezocht van de Spanjaarden. En Cartagena vond ik een leuke stad. En nú zijn we weer in Bogotá. Daar zijn we ook naar het Botero museum geweest. Daar zijn allemaal beelden en schilderijen en dat vond ik heel grappig.
Gister was een echte reis dag eerst zeven uur met de bus van Bogotá  naar Armenia dan nog één uur met een klein busje naar Salento en hier heb je mooi uitzicht op de bergen

1. Marja:
    24 juni 2017
    Ha Moena, grappig ik ben deze week ook in Cartagena geweest maar dan in Spanje. Daar hebben ze mooie palmbomen en het was er ook lekker warm. Ik had uitzicht op de Middellandse Zee. Die is heel erg vervuild met plastic. Heel erg om naar te kijken. Was je niet helemaal door elkaar geschud na 7 uur met de bus? Veel plezier nog
  2. Jacq van M:
    25 juni 2017
    Supre bedankt weer Moene vr je leuke verhaal. Ik heb ng ff naar de foto's gekeken en vind vooral die van jullie te paard wel heel erg cool. Vlgns zitten zijn José en Nan er minder relaxed op dan jij, haha!. Wat ik verder zi knap vind, is dat je ook ng werk vr school doet. Heel stoer! Lieve grtjs en geniet ng maar lekker! Jacq en Jackie
  3. B(r)oer Ton en oom!:
    25 juni 2017
    Moene, wat een leuke verhalen om te lezen. En wat een mooie foto's. Op 1 van de foto's zag ik zelfs pampasgras! Ik vind het gelijk een nog mooier land!
  4. Opa en oma:
    26 juni 2017
    Hallo Moene. een prachtig verhaal van jullie reis. Ik kijk af en toe op de landkaart van Colombia om te weten waar jullie ongeveer zijn. Veel groetjes voor jullie allevier en fijn verder reizen.
  5. Fabienne:
    26 juni 2017
    Ha Moene,
    Super cool! Was het leuk het paardrijden?
    Groeten Fabienne
    Ik moet nog 2 weken naar school en dan ga ik op zeilkamp.
  6. Thijmen:
    27 juni 2017
    Ha moene fijn om te horen dat jij het zo leuk hebt ik mis je wel veel liefs uit Amsterdam thijmen
  7. Maarten:
    28 juni 2017
    Hola Moene,
    Spreek je al een beetje Spaans ? Ik heb nog 6 dagen school en dan heb ik zomervakantie . We gaan dan naar Portugal . Ik hoop nog voor de vakantie een verhaal te krijgen . Je schrijft hele leuke verhalen . Groetjes Maarten