Noord Colombia strand en stad

16 juni 2017 - Cartagena, Colombia

De Afgelopen dagen zijn we wezen zwemmen en het zwembad hoort bij het hostel. Ookzijn we naar het strandt gegaan daar kan je niet echt zwemmen maar wel in de golven duiken. Er staan ook palmbomen en er hangen kokosnoten en parkietjes in. Er is ook een heel lief katje bij het hostel. Het is hier heel leuk mrt het zwembad en strand en zo.
Daarna zijn we naar het Tayronapark gegaan. Dat is een national parc. Daar heb ik de avond vierdaagse gelopen dus elke dag 5 kilometer per dag. en zijn we lekker op een van de mooiste stranden van de wereld wezen rusten.  Er zijn daar reuze keien op het strand en in de zee. En een paar dagen later zijn we in Cartagena aangekomen dat is een mooie oude stad. En met een dikke vette stadsmuur.

1. Maarten:
    16 juni 2017
    Hoi ik heb nu pas je verhalen gelezen . Na ja de helft heb ik Al gelezen. Je verhalen zijn heel leuk en mooi tot het volgende verhaal . Ik heb heel veel kikkerdril gevangen . Sommige hebben nu pootjes . Wij hebben muggenlarven omdat ze van planten naar vlees omschakelen .
  2. Jacq van M:
    17 juni 2017
    Dank maar weer Moene voor je leuke avonturen. Enneh...wat super cool dat je met zo'n enorme rugzak loopt! Liefs vr jullie alle drie! Jacq en Jackie
  3. Opa en oma:
    17 juni 2017
    Hallo Moene
    Wat leuk dat er ook een katje is. Het katje van ons (Winnie) is van de week helemaal meegelopen achter naar de tocht toen wij gingen wandelen. Opa heeft ze wel een eindje opgetild want ze vond het wel ver. Thuis heeft ze de volgende dag veel geslapen.Wat heerlijk dat je de avondvierdaagse in een park hebt gelopen. (toch niet met die grote stoere rugzak) Wat een mooi strand met die palmbomen. Moene bedankt voor de foto's Lieve groeten en een knuffel van opa en oma ook voor de mama's
  4. Bassie:
    24 juni 2017
    Ik vind het amazing hoe jij schrijft!